poniedziałek, 9 lutego 2015

warsztaty Akademii Smaku Bosch - kuchnia 5 przemian

Ostatnio  miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach pod tematem przewodnim „Śniadanie: jedz jak król”, które odbyły się w warszawskim Centrum Domowych Inspiracji. Warsztaty prowadziła specjalistka dietetyki leczniczej Katarzyna Jaszczyk-Górska. Ekspertka opowiadała o zbilansowanych śniadaniach i odpowiednich połączeniach składników odżywczych.



Kuchnia 5 przemian, czyli 5 pór roku, 5 smaków, 5 kolorów, 5 zmysłów. 
Wyróżnia się smaki: 

  • kwaśne
  • gorzkie
  • słodkie
  • ostre
  • słone
 Mój zespół zajął się przygotowaniem kaszy z aromatycznym sosem z korzennych gruszek.
Owoce smakowały wyśmienicie, a ich zapach unosił się wokół całego stanowiska. Jednak zdałam sobie sprawę, że nie jestem fanką kaszy jaglanej na słodko, dużo bardziej smakuje mi w wersji na słono. Moim faworytem z dań, które jadłam, okazała się soczewica z warzywami.


Kasza jaglana z korzennym sosem z gruszek





 Kasza owsiana z migdałami, żurawiną i owocami goji

Soczewicą i warzywami - mój foworyt:)

 kulki jaglane - kokosowo - daktylowe

napój zimowy wzmacniający nerki

kasza jaglana z kiełkami na patelnie

Za zaproszenie i zdjęcia dziękuję Akademii Smaku Bosh :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...