poniedziałek, 3 lutego 2014

Relacja z warsztatów kulinarnych Akademii Smaku Siemens - Przyprawy i zioła - Szczypta smaku

Na dziś przygotowałam relacje z warsztatów w których miałam przyjemność uczestniczyć, dzięki Akademii smaku Siemens 
Sam temat przyciągnął moją uwagę, bo kto w końcu nie lubi ziół i przypraw?



Samo spotkanie zaczęło się od wykładu Pani Anny Krasuckiej. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawostek na temat ziół i przypraw. O ich właściwościach leczniczych i nie tylko:) Za zadanie m.in mieliśmy odgadnąć jaka przyprawę właśnie wąchamy :)


Poznałam fantastyczne osoby m.in. Magdę z bloga Gry KuchenneLarę z laraegaree-kulinarnie i Wiktorię z Pyza made in poland

Jak dla mnie najciekawszą częścią całych warsztatów było gotowanie:)

Wszystkie te cudowne dania przyrządzali z nami Konrad Birek, Szef Kuchni w restauracji „Sowa i przyjaciele” i Krzysztof Kopciński, Szef Cukierni w restauracji „Sowa i przyjaciele”


Jako pierwsze na stole wylądowały quiche z serem, ziołami oraz karmelizowaną czerwoną cebulą,


Następnie Aromatyczny pikantny krem z soczewicy i marchewki z krewetkami


Na danie główne zaserwowano udo kaczki confit podane z karmelizowanymi gruszkami, buraczkami w miodzie i sosem rodzynkowym

A na koniec deser czekoladowy na ciepło z płynną czekoladą i tymiankiem



Mam nadzieję, że w najbliższym czasie przepisy pojawią się na blogu :)




 Za zdjęcia dziękuje Akademii smaku Siemens 




3 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...