piątek, 30 sierpnia 2013

Najszybszy makaron z aromatycznymi pomidorami

Gdy nie mam czasu, a mam ochotę zjeść coś dobrego robię sobie taki makaron:) Pyszny, aromatyczny i banalnie prosty:)



Składniki:

  • makaron najlepiej długi, ja użyłam linguine, ale może być spaghetti
  • kartonik krojonych pomidorów bez skórki lub 5 pomidorów pokrojonych w kostkę obranych ze skórki
  • garść liści bazylii
  • garść liści oregano
  • 2 ząbki czosnku
  • odrobina chilli
  • starty parmezan lub inny ulubiony ser
  • sól pieprz

Makaron gotujemy.Na rozgrzana oliwę wyciskamy czosnek, mieszamy by się nie przypalił i dodajemy pomidory, zioła, chilli ( można pominąć jeżeli preferujecie łagodne dania). Ugotowany makaron dodajemy do sosu, posypujemy serem i mieszamy wszystko i wykładamy na talerze.
Ten przepis można traktować jako bazę, dodawać do niego rożne składniki: oliwki, pieczarki, ser pleśniowy... Wszystko na co macie ochotę :)


1 komentarz:

  1. Widzę makaron, więc biorę w ciemno! :-) Jestem wielką fanką włoskiej kuchni!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...