wtorek, 6 sierpnia 2013

Smażona szałwia

Na smażoną szałwię natknęłam się kilka razy i zawsze mnie intrygowała, gdy w końcu w sklepie zobaczyłam świeżą szałwię postanowiłam, że sprawdzę na własnej skórze co to takiego :) Okazało się bardzo chrupkie i dobre z tym, że trzeba je szybko zjadać :)



składniki :

  • liście szałwii (duże)
  • jajko
  • mąka
  • sól 
  • pieprz
  • (ulubiona pasta do kanapek, ja użyłam serowej)


Liście szałwii myjemy i osuszamy. maczamy w jajku i mące. (Roztrzepane jajko solimy i pieprzymy.) Liście przekładamy na rozgrzany olej i smażymy. 

Ja w ramach eksperymentu, wewnętrzną część szałwii posmarowałam pastą serową i przykleiłam do niej 2 listek, złączone  moczyłam w jajku i mące. Połączone smażyłam. Powiem szczerze, że te bardziej mi smakowały.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...