piątek, 12 lipca 2013

Makaron gnocchi z pesto, suszonymi pomidorami i błękitnym serem pleśniowym

Na dziś zaplanowałam makaron. Połączyłam go z bazyliowym pesto o nucie chilli, pomidorkami i serem pleśniowym, górę miałam posypać ziarenkami słonecznika, ale przypomniało mi się o nim za późno:( bo makaron już zjadłam... Na szczęście, makaron wyszedł i tak bardzo dobry :)


Składniki
na 2 porcje:
  • oliwa z oliwek
  • 2 ząbki czosnku
  • kilka pomidorków suszonych w zalewie
  • ser pleśniowy błękitny
  • 3 łyżki pesto ( do mojego dodałam troszkę sproszkowanego chilli, jeżeli nie lubicie pikantnego nie musicie tego robić :) )
  • parmezan
  • makaron typu gnocchi
  • sól
Makaron gotujemy. Na patelni rozgrzewamy oliwę i wyciskamy na nią czosnek. Dodajemy pokrojone pomidorki i pesto. Gdy makaron się ugotuje, przecedzamy go i dodajmy do sosu na patelni i mieszamy. Dodajemy trochę sera pleśniowego, mieszamy jeszcze chwilkę i przekładamy na talerz. Na górę kładziemy jeszcze plasterki serka i możemy posypać słonecznikiem, bądź tak jak ja o nim zapomnieć :) 




2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...